Top 10 Summer 2014 Nail Polishes


Coucou tout le monde :)
J'ai fait ma petite sélection parmi mes vernis à ongles et voila mon top 10, parfait pour cet été 2014.

Hello everyone :)
These are my top 10 picks for summer 2014 which I chose from my nail polish collection. 


Les vernis que je mets souvent "My go to nail polishes"

  1 - Rimmel lycra pro 500 Peppermint swatch
  2 - L'oreal color riche 201 Rose Paradis swatch
  3 - Mavala 181 Blue Mint swatch
  4 - Essence colour and go 125 Absolutely Blue swatch
  5 - Oh My Gosh 010 Turquoise Blue



Les vernis que je mets de temps en temps "My occasional nail polishes"

  6 - Gosh 540 Ocean swatch
  7 - Gosh 549 Holographic 
  8 - Sephora L20 Le'ts Dance
  9 - Essence colour and go 110 Modern Romance swatch 
10 - Essence colour and go 109 Off To Miami! swatch 



Et vous les filles quels sont vos vernis à ongles pour l'été?
And you guys what are your summer picks?

Share:

Post a Comment

Copyright © The Beauty Thief. Designed by OddThemes