Beauty Favorites #1





Kabuki Elf 
Très doux et de bonne qualité, je l'utilise pour mettre ma poudre et estomper le blush et le bronzer.
Very soft and good quality, I used to set my powder and blend the blush and bronzer.



Eau micellaire (micellar water) sebium Bioderma 
Je l'adore tout simplement parce qu'elle est adapté a mon type de peau et ca ne me pique pas les yeux.
Je l'utilise pour me demaquiller et pour nettoyer mon visage et ca me donne tout de suite une sensation de fraîcheur que j'adore.
I love this product because it suites my skin type and it doesn't swollen my eyes.
I use it to remove  my makeup and clean my face and it gives me immediately a feeling of freshness that I love.



Nail polish remover Essence 
Le produit est sans acétone, a une bonne odeur et ca ne jaunit pas les ongles
The product is acetone free, has a nice smell and it doesn't cause nail discoloration.


-

Strips purifiants (blackhead patches) Diadermine
Un très bon produit qui enlevé les points noirs, j'utilise ces patch puis j'applique ma crème hydratante.
Le seul reproche que je peux faire est que la boite ne contient que 6 patch.
Very good product for removing the blackheads; i usually use the patch and then apply my moisturizer.
The only complaint that i can make is that the box contains only 6 patch.



Eyeliner extreme art Gosh (black)
Cet eyeliner est d'un noir intense, il est waterproof et il résiste à tout .
This eyeliner is waterproof, very resistant and has a really dark finish.



Masque (mask) peel off Monoprix
Ce masque est très rafraîchissant et il rend la peau toute douce.
 This mask is very refreshing and it makes the skin very soft.

Share:

Post a Comment

Copyright © The Beauty Thief. Designed by OddThemes